Diskusné fórum
Téma: Návštevnosť
Chcem sa opýtať na niekoho z vedenia či sa chystajú s týmto aj po tých xy rokoch niečo robiť..pretože klub na druhom mieste v tabuľke s návštevnosťou menšou ako Podbrezová a len o pár desiatok väčšou ako Zlaté Moravce(všetká česť) ale to je dosť veľký prú
Ak chcete prispievať do diskusného fóra, musíte byť prihlásený. Prejsť na prihlásenie
Filtr: výpis příspěvků uživatele "Tomino36" | vypnout filtr
Tomino36
10.03.2025, 12:40
Ja som sa k tomu vyjadroval minulý týždeň:
V poriadku určite nie je. V marketingu máme dlhodobé nedostatky. Historicky toto bývalo podceňované. Chválim však zlepšovanie v uplynulých mesiacoch. Chýbajú nám ultras, ale aj fanúšikovia zo širokého okolia.
Sám verím, že je úplne reálne dostávať na náš štadión postupne 5000-6000 divákov. Počnúc ambíciou klubu, výsledkami, marketingom okolo hráčov, cielenou reklamou, kvalitným obsahom, influencermi, kvalitným produktom, nevýpredajom každého pol roku, štatistikami, introm, ... Nepotrebujem tuto len kritizovať, ani niekomu kaziť deň. Bez konštruktívneho pohľadu sa ale nikdy nikto neposunie vpred. :-) Nevidím v žilinskom kraji na zastávkach MHD pútač na náš najbližší dvojzápas a ani v otáčacích dverách pri vstupoch do našich obchodných centier vybrané kúsky nášho merchu. Pri takej frekvencii ľudí. Áno takto sa to robí. Trolejbus s našim brandom.
V poriadku určite nie je. V marketingu máme dlhodobé nedostatky. Historicky toto bývalo podceňované. Chválim však zlepšovanie v uplynulých mesiacoch. Chýbajú nám ultras, ale aj fanúšikovia zo širokého okolia.
Sám verím, že je úplne reálne dostávať na náš štadión postupne 5000-6000 divákov. Počnúc ambíciou klubu, výsledkami, marketingom okolo hráčov, cielenou reklamou, kvalitným obsahom, influencermi, kvalitným produktom, nevýpredajom každého pol roku, štatistikami, introm, ... Nepotrebujem tuto len kritizovať, ani niekomu kaziť deň. Bez konštruktívneho pohľadu sa ale nikdy nikto neposunie vpred. :-) Nevidím v žilinskom kraji na zastávkach MHD pútač na náš najbližší dvojzápas a ani v otáčacích dverách pri vstupoch do našich obchodných centier vybrané kúsky nášho merchu. Pri takej frekvencii ľudí. Áno takto sa to robí. Trolejbus s našim brandom.
Ak chcete urobiť nový riadok, stačí stlačiť Enter, netreba používať html tagy.
Ďakujeme, že sa tu na fóre budete správať ako slušní ľudia.
Redakcia si vyhradzuje právo vo výnimočných prípadoch zmazať vulgárne, urážlivé alebo nezmyselné príspevky.