Šošonburger je klasika a už aj tradícia. Len to podčiarkuje fakt, že počas jesene sa v spolupráci s reštauráciou Streetfoodie predal rekordný počet žltozelených burgrov, čo znamená opäť aj vyššiu sumu pre OZ Náruč v Zádubní. Tentoraz patrí poďakovanie až 493-krát VÁM všetkým, ktorí ste kúpou Šošonburgra prispeli na dobrú vec. Na čo konkrétne budú peniaze použité, sa dočítate nižšie.
No a pri samotnom odovzdaní šeku sme tentoraz neboli s futbalistami na návšteve v Zádubní, no deti spolu s vychovávateľmi i riaditeľom prišli za nami na Štadión MŠK, kde sme im ukázali šatne i celé zázemie "A"-tímu.
Spolupráca žltozelených s Detským krízovým centrom Náruč trvá už niekoľko rokov. Po viacerých návštevách či vstupenkách na zápas sme tentokrát vzali deti priamo na Štadión MŠK do všetkých zákutí, kam sa bežne nedostanú. A nielen sa porozprávať a rozdať kartičky, ale vďaka Šošonburgru aj finančne pomôcť. Od septembrovej akcie v reštaurácii Streetfoodie sa viac ako dva mesiace predával špeciálny žltozelený burger. Teraz sme vyzbieranú, rekordnú čiastku odovzdali už tradične pred najkrajšími sviatkami roka.
Nebolo to iba o odovzdaní finančného šeku, darčekov, kartičiek či spoločných fotiek. Bolo to znova najmä o spolupatričnosti, chvíľke zastavenia a spoločnom čase Šošonov s deťmi z OZ Náruč.
nový zážitok pre deti
Jedným z čašníkov na samotnej septembrovej akcii v Streetfoodie bol stredopoliar Miroslav Káčer. Okrem odovzdávania Šošonburgra zákazníkom v reštaurácii bol aj pri odovzdaní vyzbieranej sumy.
"S deťmi je vždy fajn, ukázali sme im, ako to u nás vyzerá. Užili sme si spoločný čas a veríme, že aj pre nich to bolo predvianočné spestrenie. Sme radi, že sme im pomohli nielen po finančnej stránke, ale najmä si odniesli nový zážitok. Priznám sa, že také vysoké číslo predaných burgrov som nečakal. Som však o to radšej, že akcia dopadla na výbornú a aj my sme svojou troškou prispeli na dobrú vec."
sumu premeniť na detskú radosť
Viacero spoluprác a dobročinných akcií. Šošoni sú s OZ Náruč prepojení už dlhé obdobie. Pre deti i samotných vychovávateľov to však bola premiéra v šatni i samotnom zázemí. Viac prezrádza riaditeľ Detského krízového centra Mgr. Róbert Braciník.
"Áno, spolupráca trvá už niekoľko rokov, no premiérovo sme sa prišli pozrieť na Štadión MŠK – na zázemie "A"-tímu, kde sa bežne nedostaneme. Chalani nám všetko poukazovali, znova vysvetlili režim futbalistu a odpovedali aj na ďalšie zvedavé otázky detí. Je to opätovná radosť stretnúť sa takto pred Vianocami."
Každoročne stúpame vo výške sumy na odovzdanom šeku, čo len a len teší.
"Vyzerá to tak, že priaznivci MŠK alebo Streetfoodie sú naozaj štedrí, pretože také vysoké číslo je veľmi príjemné a my ho premeníme na radosť pre samotné deti, za čo všetkým veľmi pekne ďakujeme."
Predošlé darované peniaze boli podľa samotných slov riaditeľa väčšinou investované do zážitkov, výletov alebo poznávacích akcií. Kam poputujú teraz?
"Zvažovali sme tentokrát, že jednou z foriem motivácie by mohla byť pre deti herná konzola. Predsa len v tejto elektronickej dobe sú pre dnešnú generáciu počítačové hry istou formou relaxu. Radi by sme deťom dopriali aj takúto odmenu ako spoločný vianočný darček."
krásne číslo predaných burgrov
Tradícia pokračovala už tretí rok aj túto jeseň. A to najmä vďaka majiteľovi Streetfoodie Pavlovi Bugáňovi. Teší to o to viac, že Šošonburger prekonal akékoľvek očakávania, čím sme mohli prispieť krízovému centru ešte vyššou sumou.
"Ostali sme veľmi príjemne prekvapení, že číslo sa vyštveralo k takmer 500 predaným Šošonburgrom za dva mesiace. To je krásne číslo. Poďakovanie patrí aj MŠK za výbornú propagáciu, hráčom za odpromovanie akcie i za dnešnú prehliadku šatne či zázemia. Okrem detí to bol aj pre mňa osobne zážitok vidieť, ako a kde fungujú. Verím, že v tejto tradícii budeme pokračovať aj o rok a po štvrtýkrát vymyslíme niečo zaujímavé i chutné pre všetkých Šošonov."